Обновената Централна гара хем ни връща 100 години назад, хем гледаме LED монитори! Така се възторгнахме само преди месец, когато в Пловдив се изсипаха един куп важни гости, за да видят възстановяването на старата сграда на жп гарата в автентичния й вид. Което впрочем продължи доста дълго, но всички силно се надявахме чакането да си е струвало.
Е, не можем да отречем, че новите LED монитори, от които можем да виждаме актуалното движение на влаковете, са хубаво нещо. разбира се, че сме "за" модернизацията и новите технологии. Но...
Информацията, която се получава от тези табла, касае само един доста малък отрязък от време и ползва единствено тези, които пътуват или посрещат в момента. Защо няма информационно табло, което да показва цялостното движение на влаковете от и за гара Пловдив за денонощие? Трябва ли за всяко нещо да тичаме до гише "Информация", за да си зададем въпроса?
Ох, гише „Информация“... Темата е доста тегава за голяма част от пловдивчани. В редакцията сме получавали неведнъж сигнали за непрофесионализма на хората зад въпросното гише. Грешна, подвеждаща, неточна информация. Която в някои случаи може да ви коства провалени срещи, скъсани нерви и закъснения с тежки последствия.
"Никога не мога да съм сигурна в това, което ми казват от "Информация". Веднъж си направих експеримент - в рамките на 20 минути ми отговориха по три различни начина на един и същ въпрос!", разказа пловдивчанка пред наш репортер.
"Ето, вижте - на билета пише, че влакът ми ще пристигне във Варна в 6,19 часа, а от "Информация" ми казаха 6,58! А там трябва да ме посрещнат. Сега какво да им кажа - в колко часа да дойдат на гарата?", жалва се друга наша читателка.
Ако имаше едно табло с разписанието на влаковете, поне щеше да е черно на бяло това, което пише, и нямаше да има постоянно съмнение в истинността му. А и неприятните опашки пред гишето щяхме да си спестим...


Още от категорията
Виж всички
Колеги полицаи се блъснаха на служебния паркинг на Второ районно, стигнаха до съд
Акценти
Виж всички
Пловдивският театър с International Achievement Award в Сеул
50 срещу 4000: Когато каузата я няма, улицата остава празна