Пловдивчанка бе подведена от Синя зона в града под тепетата. Паркомат й „глътна” два лева, а преди това се е опитала да плати чрез SMS, но потвърждение за плащането не било изпратено, сигнализира потърпевшата дама.
В сряда по обяд жената спряла на улица „Хан Кубрат”, до Съдебната палата. Веднага пуснала съобщение с номера на колата си, а след още един час втори. Тъй като пловдивчанката се забавила, а времето за престой на паркинга изтичал, тя решила да изпрати трети SMS.
„Пуснах номера на автомобила си, изчаках, но съобщение за потвърждение така и не дойде. Помислих, че проблемът е в моето мобилно устройство. Притесних се да не ми поставят скоба и хукнах към паркинга. Тъй като нямаше служител от ОП”Паркиране и репатриране”, реших да ползвам паркомата. Пуснах две монети от един лев, натиснах бутона, но бележка не бе извадена. Отново пробвах да натисна бутона, а на екрана изписа: „Моля изчакайте”. Така и направих, изчаках, но уви – нито бележка, нито върнати пари”, пише читателката ни.
Тя се огледала за служител на Синя зона за съдействие, но и такъв е нямало. Ядосана, жената се качила на автомобила си и потеглила.
След по-малко от час тя получила съобщение от общинското предприятие, че времето й за престой изтича.
„Явно третият СМС се е изпратил, но нямах потвърждение. Така излиза, че не само съм се набутала с два лева от машината, а са ме таксували и чрез съобщение”, допълни жената.
Опитахме се да се свържем с ОП „Паркиране и репатриране”. Почти два дни на посочения в сайтa на Общината телефон, никой не отговаряше. Не успяхме да се свържем и с шефа на Общинското предприятие - Ненко Калакунов.
Тук изниква и въпросът дали намеренията на градските власти да премахнат контрольорите по Синя зона, а на тяхно място да се поставят паркомати, няма да се сгромоляса, както въвеждането на безкондукторното таксуване… Предстои да видим.
Очаквайте продължение!
Още от категорията
Смях и възмущение: Кои бяха най-куриозните истории от Пловдив през изминалата 2024 година