За нелоялно отношение от страна на телекомуникационна компания към клиент, ни сигнализира наша читателка, която е и потърпевша. Преди по-малко от две години студентка от София си купува смартфон от магазин на „Теленор”. Няколко месеца по-късно, след актуализация на софтуера, батерията се разваля. През 5-6 часа мобилният апарат има нужда от презареждане, а през това време въобще не е употребяван.Смартфонът е в гаранция и момичето го дава в сервиз. След месец обаче проблемът отново се появява и девойката е принудена да го остави за пореден път в сервиза.
„С помощта на любезна моя позната, която работи в „Теленор”, от сервиза благоволиха да ми сменят батерията”, коментира в сигнала си нашата читателка.
„Тази седмица след два ремонта, проблемът пак е налице. Изпитвам неописуем гняв, че някой има наглостта да се подиграва така с мен и да ме прави на глупачка. В момента целта ми е да търся правата си. Непреклонна съм и няма да отстъпя при каквито и да е обстоятелства. Ще настоявам да ми бъде предоставен нов телефон”, допълва девойката.
Според младото момиче, от компанията трябва да й предоставят нов апарат, тъй като вече три пъти се разваля и според нея е системен проблем на самия смартфон.
Ако и вие имате снимки, видео или информация за каквито и да било нарушения изпращайте ги на имейл: redaktor@trafficnews.bg
TrafficNews.bg
Още от категорията
Смях и възмущение: Кои бяха най-куриозните истории от Пловдив през изминалата 2024 година