Около 400 души от затворен комплекс до село Нови хан плащат 10 лева месечно, за да ползват път без собственик и да се приберат вкъщи. Печелившият от неуредиците е бизнесмен, който ги е превърнал в печеливш бизнес, съобщава Нова телевизия.
Хората, които живеят в затворения комплекс до селото, всеки ден минават през бариерата на близката бензиностанция. За да стигнат до домовете си, те трябва или да платят 10 лева месечна такса, или левче на преминаване, или да заредят на по-високите цени на горивото тук.
За тях има два варианта да достигнат до дома си. Първият е от София - по автомагистрала "Тракия" и отбиване при 16-и километър, където пътят минава през бензиностанция, а земята е частна собственост.
Вариант 2 е през Нови хан и не по магистрала, а по общински двулентов път. Всички предпочитат вариант 1, защото вариант 2 не е в най-добро състояние.
Йордан Иванов е собственик на имота още от 90-те години. Сега негова е бензиностанцията и още помещения. Преди години отсечката била ничия и обслужвала строителството на магистралата. Така част от пътя попаднал в границите на купения от Йордан имот.
"Това е частен имот и ние упражняваме правото си да печелим от него, който желае, може да идва, който не желае - ние не го караме насила", посочва той.
Освен бариера на мястото има и мантинела, която пречи на преминаването не само през частния, но и през останала част, която е ничия.
Общината тепърва ще проверява кой е заградил с нея.
Ако хората все пак решат да използват пътя през Нови хан, маршрутът не е по-дълъг в сравнение с пътя по магистрала "Тракия", но пътуването отнема доста повече време.
Жилищният комплекс е изграден без да е осигурена пътна инфраструктура за достъп, въпреки че това е задължение на инвеститора.
Проверките по случая предстоят.
За тях има два варианта да достигнат до дома си. Първият е от София - по автомагистрала "Тракия" и отбиване при 16-и километър, където пътят минава през бензиностанция, а земята е частна собственост.
Вариант 2 е през Нови хан и не по магистрала, а по общински двулентов път. Всички предпочитат вариант 1, защото вариант 2 не е в най-добро състояние.
Йордан Иванов е собственик на имота още от 90-те години. Сега негова е бензиностанцията и още помещения. Преди години отсечката била ничия и обслужвала строителството на магистралата. Така част от пътя попаднал в границите на купения от Йордан имот.
"Това е частен имот и ние упражняваме правото си да печелим от него, който желае, може да идва, който не желае - ние не го караме насила", посочва той.
Освен бариера на мястото има и мантинела, която пречи на преминаването не само през частния, но и през останала част, която е ничия.
Общината тепърва ще проверява кой е заградил с нея.
Ако хората все пак решат да използват пътя през Нови хан, маршрутът не е по-дълъг в сравнение с пътя по магистрала "Тракия", но пътуването отнема доста повече време.
Жилищният комплекс е изграден без да е осигурена пътна инфраструктура за достъп, въпреки че това е задължение на инвеститора.
Проверките по случая предстоят.
TrafficNews.bg
Изпрати на приятел: