Пловдивчани като цяло приемат радушно заемката практика от Запада - „Черен петък“. И няма как – намаленията блазнят всички, но и очевидно не оставят у никого илюзия, че продавачите едва ли не работят без печалба.

В мразовитата утрин на Черния петък по главната улица на Пловдив вече се забелязваха купувачи. Повечето от тях отиваха на „лов“ за зимни дрехи, а жените традиционно се впускаха в издирване на изгодна козметика.

Някои от „ловците“ на оферти споделиха, че разполагат с точен план какво и откъде да купят, а други разчитат на случайно открито изгодно предложение. Не липсваха мнения, че намаленията не са реални, че продавачите си служат с трикове като смяна на етикети и други методи за примамка.

Все по-привлекателни става и онлайн пазаруването, при което потребителите имат гратисен период от 14 дни, в които могат да върнат стоката по свое усмотрение.

Млада пловдивчанките бе категорична, че за да не се ядосва при закупуване на продукт, който може да се окаже с недействителна отстъпка, просто ще си спести следващите няколко дни посещения на магазини и гледане на етикети с цел сравняване „преди-след“.

Ето първоначалните реакции на пловдивчани в изгрева на шопинг деня: