Пловдивски адвокат, възмутен от обслужването в Централна поща, изпрати имейл до директора на "Български пощи" с копие до TrafficNews.bg. Росен Димитров разказва печалния си опит от посещенията на гишетата в паричния салон на сградата и мудността на служителките, които се държали с клиентите като с роби. "Нивото на работа там е като през 80-те години. саякаш всички са им длъжни" , възмущава се юристът. В същото време той прави паралел с работата в друг клон на "Български пощи" - този на бул. "Марица", където служителките работели по европейски модел и били изключително любезни и коректни с посетителите.
До този момент Димитров не е получил отговор от "Български пощи".
Ето и пълният текст на писмото:
Здравейте
Казвам се Росен Димитров и съм адвокат в Пловдив. Настоящият e-mail до Вас е поради желанието ми да оценя Ваши служители в два от клоновете Ви в гр. Пловдив, тъй като често ми се налага да използвам услугите Ви и да изпращам писма..
Живея и работя в центъра на града и най-често използвам централния Ви клон.
В този клон отношението на служителките Ви към нас - Вашите клиенти е брутално. Реда на обслужване на трите гишета е като отношението на служителките Ви - брутален. Не, че съм ги оставял да се държат така с мен, но това е друга тема.
На тези 3 гишета винаги се оформят три различни опашки и естествено, много често, едната опашка върви по-бързо от другите. Поради това се получава така, че хора дошли по-късно минават по-бързо от други, които пък си седят и чакат. Това почти винаги създава напрежение сред клиентите и разправии.
Оказва, че е от изключителна трудност да се постави един параван (въже на две стойки), което да оформя една опашка и всеки клиент да бъде обслужен по реда на идването си от освободилото се гише. Така е в банките, както знаете, а и в пощите в чужбина, които също съм използвал.
От отношението на въпросните служителки в централния клон съм се оплаквал на същото място на господин с прошарена коса, който или не е отразил оплакването ми или служителките Ви не са отразили него. Тоест нямаше промяна след оплакването ми - същите намусени физиономии и ненормално отношение към хората, съответно моето ненормално отношение към тях.
Заради това реших, да използвам друг Ваш клон, а именно Клон 18, на бул. ''Марица''. Не можах да повярвам. Коренно различно държане и отношение на служителките. Услужливи и усмихнати. Не бяха и в предпенсионна възраст, като тези в централния Ви клон. Вероятно и затова се държат нормално с клиентите - по европейски. Казах им за разликата в поведението им с колежките от централния клон и им поисках имената, за да оставя положителния си коментар за тях. Те се смутиха, но ми ги дадоха. Това са: Галина Хаджииванова, Стоянка Пандарева, Радка Димитрова,Миглена Саупова. Те бяха в клона днес 21.07 около 17.00 часа. Извинявам се, ако съм объркал името на някоя от тях.
За завършек - не зная дали пак ще посетя централния клон, но този на бул. ''Марица'' със сигурност.
Ще се радвам ако ми върнете отговор или потвърдите, че сте получили този e-mail.
Хубав ден и късмет!
МИНУТА ЗА СМЯХ
Тъй като адвокатът е постнал писмото и на личната си страница във фейсбук, публикацията е събрала десетки коментари от други потърпевши. Те споделят своя опит на гишетата на държавното ведомство, а един от коментаторите е влязъл в ролята на пощенски служител и е описал с достатъчна доза сарказъл работния си процес.
2. Прочитам писмото
3. Баааавно се пресягам с дясната (или лявата, ако съм левичар) ръка. Бавно, щот' енергията трябва да се пести!
4. Провирам си ръката през колана, влиза в гащите
5. Премествам си го баааавно от единия крачол в другия.
6. Вадя ръката от гащите
7. Натискам "Delete" на пощенския клиент.
Готово! Още един доволен клиент!
TrafficNews.bg