Новият ритейл парк ще превърне центъра на един от най-големите квартали в Пловдив в европейски модел. Зоната около Първо районно вече се е изградила като търговска. Там се помещават някои от най-големите хранителни вериги, а ритейл центърът ще добави нови световни брандове. Там ще се помещават веригите за козметика DM, както и за домашни потреби и мебели - датската JYSK. Очаква се да има и други хранителни магазини, игрални зали и търговски обекти за дрехи и обувки.
„В Европа навсякъде търговските зони са изградени по този модел. Там не може да видите под жилищните сгради магазини за каквото и да е”, коментира инвеститорът на ритейл парка Георги Райков пред TrafficNews.bg.
В момента тече пълно проектиране на терена, който е от 4,5 декара, а след това може да се пристъпи и към строителството.
То ще бъде едноетажно, като ще има над 5 различни корпуса в П-образната структура на бизнеса парка. Три от тях ще бъдат с квадратура от около 500 кв.м, а за другите има възможност да варират между 1000 и 2000 квадрата търговска площ. Паркингът ще бъде за 130 автомобила, като най-вероятно ще има два входа – един от „Македония” и един от откъм хипермаркетите в близост. Георги Райков обясни, че тези детайли ще бъде изчистени в близките седмици.
Очакванията са този месец да започне геодезическо заснемане и геоложко проучване на терена, като реалното строителство е предвидено за края на юни. Ако всичко върви по план, ритейл паркът трябва да отвори врати през първото тримесечие на 2018 година.
Вижте какво каза още инвеститорът Георги Райков пред TrafficNews.bg: