
Истинска виртуална война между жител на квартал „Кючук Париж“ и собственик на заведение разтресе социалните мрежи. Причината е публикация, в която клиентът на кафенето към „Фреш Маркет“ на улица “Студенец“ 13 е направил забележка за хигиенните условия, в които се приготвя храната за клиентите.
С публикацията си читателят ни предизвика фурор от коментари във Фейсбук. Той сподели направените снимки и личното си мнение за условията, в които се приготвя продаваната бърза закуска. „Как се правят принцеси във „Фреш Маркет кафе“ в Кючука?
Възмутителното в случая е, че служителите в търговския обект имат неглижирано поведение спрямо стоката, която се предлага. Очевидно хранителните продукти и заготовки не се съхраняват според изискванията на Агенцията за безопасност на храните. По предписания продуктите, които съдържат месо би трябвало да се приготвят в специални помещения и да се съхраняват в хладилни витрини. Освен това служителите не използват ръкавици, което е задължително във всеки един търговски обект, в който се предлага храна.
След като споделя публикацията си в една от пловдивските Фейсбук групи, започват нападки от страна на персонала на заведението. Въпросната служителка изпраща лично съобщение на клиента, който е заснел мястото, на което се приготвя храната.
След кратки пререкания следват заплахите ако не бъде изтрита публикацията от Фейсбук.
Репортер на TrafficNews.bg се свърза с представител на "Фреш Маркет", който уточни, че собствениците на търговския обект не желаят да коментират този случай.
Още от категорията

Край на водния режим в Пловдивско! Секторът си отдъхна след лято 2024, което "изпи" водата ни

Земетресение от 5,1 край бреговете на Азербайджан

Акценти







Акция на голям пловдивски булевард, има задържан

Убиецът на Маги от Хасково направил пълни самопризнания
