Истинска виртуална война между жител на квартал „Кючук Париж“ и собственик на заведение разтресе социалните мрежи. Причината е публикация, в която клиентът на кафенето към „Фреш Маркет“ на улица “Студенец“ 13 е направил забележка за хигиенните условия, в които се приготвя храната за клиентите.

С публикацията си читателят ни предизвика фурор от коментари във Фейсбук. Той сподели направените снимки и личното си мнение за условията, в които се приготвя продаваната бърза закуска. „Как се правят принцеси във „Фреш Маркет кафе“ в Кючука?

Възмутителното в случая е, че служителите в търговския обект имат неглижирано поведение спрямо стоката, която се предлага. Очевидно хранителните продукти и заготовки не се съхраняват според изискванията на Агенцията за безопасност на храните. По предписания продуктите, които съдържат месо би трябвало да се приготвят в специални помещения и да се съхраняват в хладилни витрини. Освен това служителите не използват ръкавици, което е задължително във всеки един търговски обект, в който се предлага храна.

След като споделя публикацията си в една от пловдивските Фейсбук групи, започват нападки от страна на персонала на заведението. Въпросната служителка изпраща лично съобщение на клиента, който е заснел мястото, на което се приготвя храната.

След кратки пререкания следват заплахите ако не бъде изтрита публикацията от Фейсбук.

Репортер на TrafficNews.bg се свърза с представител на "Фреш Маркет", който уточни, че собствениците на търговския обект не желаят да коментират този случай.