
Двете фирми, които са рекордьори по спечелени обществени поръчки в Пловдив, влизат в нова битка, този път за 7,5 млн. лева. „Драгиев и Ко” и „Пътинженеринг”, които ремонтират почти всички булеварди, тротоари и площади, са дали оферта за тоталния ремонт на бул. „Христо Ботев” и още два булеварда, в частта им в Коматевския възел.
Общинската комисия е отворила предложенията на двете фирми, като към документацията на „Драгиев и Ко” е имало забележи, които трябвало да бъдат изчистени до 5 работни дни. Самите ценови предложения на фирмите ще бъдат отворени този петък. След това може да се пристъпи към подписване на договор, а до месец да започне и същинския ремонт, ако няма форсмажорни обстоятелства.
Обществената поръчка за 7,5 млн. лева с ДДС е за реконструкцията на три булеварда, които са свързани чрез Коматевския възел. Първият булевард е "Христо Ботев", в частта му от Централна гара до Коматевския възел, вторият участък - Коматевско шосе от възела до бул. „Александър Стамболийски”, а третият - части от бул. "Копривщица".
Реконструкцията е мащабна, като ще се започне с подмяна на водопроводната инсталация - магистрални и захранващи водопроводи. Дейностите включват подмяна на съществуващите етернитови водопроводи с тръби от чугун за магистралните и полиетилен за разпределителните клонове от мрежата.
След като се сменят водопроводите ще започне ремонт на пътните и пешеходните зони. В поръчката е записано, че трябва да се подобри транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката, подобряване безопасността на движение на транспортните и пешеходни потоци и добро отводняване на пътя и пътното тяло.
Ремонтът ще се прави на етапи, като последният ще включва и бул. „Копривщица” от северното ухо на Коматевския възел. Участъкът, който е с павета след Младежкия хълм ще бъде премахнат и подменен с асфалтова настилка. Все още не е ясно докъде паважът, който е в източното платно ще бъде премахнат – дали по цялото продължение, или до прелеза с „Пещерско шосе”.
Още от категорията

Край на водния режим в Пловдивско! Секторът си отдъхна след лято 2024, което "изпи" водата ни

Земетресение от 5,1 край бреговете на Азербайджан
