Близо три часа се чака пред гишетата на КАТ-Пловдив, за да бъде обслужен гражданин, който например прехвърля собствеността на автомобила си. Това сигнализира читател на TrafficNews.bg.
По думите му обслужването в звеното е под всякаква критика и няма никакъв ред на опашката. Всеки се прережда, а някои от чакащите се обслужват с „приоритет“ от служителите, посочи нашият читател.
В момента от 3 обслужващи гишета първото не работи, второто обслужва частни клиенти, а само едно гражданите. Тази сутрин в 8:30 часа около 50-60 души са чакали на опашката. Точно в този час започва работното време на служителите.
По думите на нашия читател, за да бъде обслужен от работещите на гишетата в КАТ, му е било необходимо да чака 3 часа. Но освен със задълженията си зад бюрата, служителите оползотворяват работното си време и с разкрасяване, и с проверка на страниците си в социалните мрежи. А в същото време в салона за обслужване на граждани е имало мъж със счупен крак, който е изчаквал да бъде обслужен. Тук идват всякакви хора, включително и инвалиди, за които няма условия да свършат без проблем работата си, допълва читателят ни.
Според него, честа практика е да си платиш таксата, а някой, който чака след теб, след това да бъде обслужен с приоритет. Такъв бил и отговорът на служителите от гишетата, запитани защо някои граждан се пререждат пред останалите.
Често причина за забавяне на работа в КАТ-Пловдив става прекъсването на електричеството или срив в системата, както се е случило и през вчерашния ден.