Празнично настроение цари в пощенския клон на улица „Янко Сакъзов“ в Пловдив. Детски коледни рисунки, гирлянди и необичайна елха на стената радват посетителите на пощата.  За празничната украса разказа читателка на TrafficNews.bg, която останала впечатлена от старанието на служителките. В случая обаче посредством украсата тя иска да „измие“ репутацията на жените, които работят в сградата. Причината е, че заради „шеговита бележка“ те са били изправени на морален съд в социалните мрежи. Снимка на въпросният надпис „За тъп въпрос – такса 3 лева“ бе публикуван във Фейсбук група и породи дълги дискусии за качеството на обслужването в българските пощи. Разбира се с отрицателен привкус.

„Обръщам се към госпожата, решила да направи една закачка в световен проблем! Госпожо, видяхте ли, че това е клонът с красива елха на стената? Забелязахте ли красивите детски рисунки закачени навсякъде? Госпожо, видяхте ли, че в този офис "лелките" са превърнали тяхното работно място в истинско, малко, детско райче! От тази поща аз си тръгвам с усмивка,а вие?“ , възмущава се нашата читателка.

Истината е, че не може да кажем на черното бяло. Служителките на пощата са се постарали да украсят помещението, но и „шеговитият надпис“  не е много уместен, когато става въпрос за работа с клиенти. Всеки има право да задава въпросите си на служителите и да очаква уместен отговор. Процентът на доверие към институциите и като цяло във всички държавни учреждения е толкова нисък, че хората стават докачливи, когато става въпрос за тяхната работа. Въпреки това монетата има две страни – едни виждат коледната украса и само се усмихват на надписа, а за други той е обида, която прави гирляндите и рисунките незначителни.