От тази седмица може да се натъкнете на повече реклами в YouTube, които обаче не предлагат опцията да ги пропуснете, за да видите директно видеото, което сте отворили, пише Engadget, цитиран от Investor.
Уебсайтът за видео споделяне обяви през своя официален акаунт Creator Insider, че пуска реклами, които не могат да бъдат прескачани, като това важи за всички канали, които вече монетизират видеата си.
Първоначално YouTube пусна опцията до малко акаунти като експеримент. Сега компанията твърди, че ще я направи активна за всички с програмата YouTube Partner, така че създателите на съдържание да имат шанса да печелят повече пари. В крайна сметка рекламодателите са склонни да плащат повече за реклами, които можете да видите от началото до края.
За щастие новините не означават, че трябва да гледате дълги реклами, както по телевизията. Според страницата Google Help максималната дължина на видеата е от 15 до 20 секунди.
И все пак това е три до четири пъти повече от времето, което потребителите, свикнали да кликват бутона „Skip Ad” - опция, появяваща се след петата секунда, да отделят.
Ходът може да засегне създателите на видеа, които нямат множество лоялни фенове и чието съдържание и ниша, която са избрали, не са толкова интригуващи или уникални.
Когато създател на видеа получи достъп до функцията, тя ще бъде активирана автоматично за всичките им преди това качени клипове. Освен това авторите ще получат достъп до инструменти, които могат да следят представянето на рекламите, които не могат да бъдат пропускани. Ако забележат спад на гледанията или на печалбата, те винаги могат да деактивират опцията за всичките си видеа от опциите в платформата.
Още от категорията
Какво се крие зад възхода и абсолютния рекорд на биткойн?