
Facebook действително не изключва възможността един ден да предложи платен абонамент. Това е тема, за която има слухове от години, а в последно време се споменава и от лидерите на компанията. Сега и главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг потвърди интереса на компанията в тази посока, съобщава онлайн изданието Engadget, цитирано от Вести.бг.
"Обмисляли сме множество различни методи за монетизация, включително абонаменти и винаги ще продължаваме да разглеждаме всички варианти", коментира Сандбърг по време на конферентен разговор с журналисти и инвеститори по повод последните финансови резултати на компанията.
По-рано този месец и Марк Зукърбърг обяви, че Facebook действително разглежда варианта за платена версия на Facebook. Зукърбърг направи този намек по време на изслушването си в американския Конгрес заради скандала с Cambridge Analytica.
За сега и Зукърбърг и Сандбърг казват, че платената версия е просто потенциална опция и не се планира да се прилага в близко бъдеще. Никой от двамата не е давал подробности какво повече може да предлага подобна услуга, която да мотивира достатъчен брой потребители да я изберат пред безплатната версия.
Повишената активност на ръководството на Facebook в търсенето на алтернативно финансиране изглежда съвсем логична. След скандала с Cambridge Analytica усилено се заговори за нуждата от ограничаване на използването на потребителски данни за онлайн реклами, както и регулации. Значително се понижи и доверието към онлайн рекламите. Затова със сигурност не само Facebook активно разглежда потенциални алтернативни източници на приходи.
Още от категорията


Смяна на командването на Международната космическа станция

ChatGPT спря да отговаря на въпроси
Акценти

Папа Франциск почина




Катастрофа на оживено кръстовище в Каменица

НАП-Пловдив продава рядко и супер запазено бижу


