При търсене в Google често виждаме подчертан текст, който се появява най-отгоре (featured snippet). Целта е предоставянето на бърз отговор на запитването, който да е от полза за потребителите.
Сега Google въвежда решения, с които да се подсигури, че информацията, поставяна в тази зона, е надеждна и точна. За целта се използва най-новият модел с изкуствен интелект (Multitask Unified Model), като търсачката ще преглежда за единодушие при решаването какво да посочи в тази зона.
Според компанията тази техника подобрява значително качеството и полезността на показваната подчертана информация. Освен това в някои случаи показването на изрезки от съдържание не е подходящо, като системата ще разбира и това.
Google дава и по-лесен достъп до информацията, свързана с резултатите (About this result). Панелът се показва при кликване върху трите точки до даден резултат и показва детайли за сайта. По-късно през годината той ще бъде достъпен на още осем езика, очаквано сред тях не е български.
Ще бъде показвана и още информация, включително разпространение на публикацията, онлайн ревюта за компанията и дали тя е собственост на друг субект. Google ще показва и индикация когато не може да предложи добри резултати при търсене (It looks like there aren't many great results for this search) с препоръка за промяна на заявката.