Запалени по социалните мрежи коментират провалa на една от най-популярните в момента инфлуенсърки в света – Arii, която има над 2, 7 милиона последователи. Провалът на популярната в социалните мрежи звезда е свързан с нейните надежди да стартира собствен моден бранд.

Задачата на младото момиче била да реализира минимум брой продажби, с които известна модна марка да даде старт на нейна колекция. Новината предизвика бурни дискусии в сферата на маркетинга – дали балонът на влиянието в социалните мрежи се е спукал и има ли бъдеще рекламата в Instagram.

Наскоро самата инфлуенсърка сподели с последователите си, че модното й начинание е претърпяло крах. 18-годишната звезда твърди, че никой не е спазил обещание "да купи" стоката й и така компанията е отказала да продължи работа с нея, защото тя не е успяла да продаде 36-те бройки, нужни за старта на собствена модна линия. 

Малко след това публикацията на Арии бе изтрита, а опцията за коментари на постовете й - изключена. 

"Истината е, че нейните последователи не винаги са й клиенти. Разбирайки какъв е твоя таргет, ти ще успееш да продаваш успешно - това е ключът към успешен бизнес. Труден урок, но мисля, че ясно се показва как инфлуенсърите понякога манипулират с фалшив живот последователите си", пишат нейни фенове.