Мениджъри на Фейсбук и Туитър признаха пред Американския сенат, че не са били подготвени за дезинформационната кампания на Русия по време на президентските избори в САЩ през 2016 година, съобщават от ДПА.
„Бяхме твърде бавни при забелязването на проблема и отстраняването му. Вината си е наша. Тази намеса беше напълно недопустима. Тя беше посегателство към ценностите на нашите компании и страната, която обичаме”, посочи изпълнителният директор на Фейсбук Шерил Сандбърг.
"Оказахме се неподготвени за огромните мащаби на проблемите, с които се сблъскваме”, коментира шефът на Туитър Джак Дорси
Сенаторите се изказаха критично за реакцията и на най-голямата търсачка „Гугъл”. Те изразиха загриженост за споделянето на лични данни и злоупотребите с платформата при подбуждането на насилие.
Американските политици заявиха, че не са съгласни рекламите в социалните медии да се използват като канал за разпространение на чуждо влияние, докато компаниите печелят от това.
Още от категорията
Виж всички
След почти 40 години на политическия връх Нанси Пелоси се оттегля от Конгреса на САЩ
Темите на Traffic News