Разрастващ се рекламен бойкот срещу „Х", някогашния „Туитър“. Европейската комисия и големи корпорации като Ай Би Ем, Епъл и Уорнър Брадърс спряха рекламите си в социалната мрежа.
Причината – тревожен ръст на дезинформацията и на езика на омразата.
Компютърният гигант се позова на доклад, според който реклами са позиционирани до съдържание, възхваляващо Хитлер и нацизма.
Снощи от Белия дом обвиниха собственика на „Х“ в разпространяване на антисемитска лъжа, противоречаща на основните ценности на Америка.
По-рано Илон Мъск сподели пост, твърдящ, че евреите подклаждат омраза срещу белите. От ребрандираната социална мрежа до момента нямат позиция за този бойкот, пише БТВ.
Още от категорията
Виж всички
Зеленски: Ситуацията в Покровск остава тежка
Украйна обяви, че е поразила руска петролна рафинерия
Акценти
Виж всички
Румен Попов напусна прокуратурата