Стволови клетки със закодиран ген на здравина и устойчивост са суровината в иновативен продукт за коса. Извлечени са от мароканско арганово дърво, живеещо над 200 години, в лаборатории в Милано. Серията с тях се нарича "Клетката майка" ("Cellula Madre") и само седмица след световната си премиера на фризьорския форум "Cosmoprof" в Болоня, ще дебютира и у нас на XXVII-я Италиански фестивал на красотата и прическата. Престижният форум ще се проведе от 23-ти до 25-и март включително в Палата 2 на Международен панаир - Пловдив, съобщиха организаторите от "Christian Of Roma".
"Това не е маркетингов трик или спекулация с изключително модерната в момента технология за ползване на стволови клетки. А е плод на научни изследвания, доказващи, че се постигат заявените на етикетите резултати. Говорим за продукти от ново поколение, за козметиката на бъдещето", обясни управителят на "Christian Of Roma" Елена Кристиано.
Иновацията "Клетката майка" е подходяща за всички типове коса. Съдържа серум и три флуида, с които при смесване могат да се извършват 3 различни възстановяващи косъма терапии, обясняват производителите от компанията "Alfaparf"-Милано. "Клетката майка" е хитът в серията с ленено семе "Semi di Lino" и с неговото внедряване стартира цялостната промяна на основната гама продукти. "Стволовите клетки са първоизточникът, матрицата, затова лосионът се нарича "Клетката майка". Те могат да се превръщат в съответната здрава тъкан според своето обкръжение и тяхната способност непрекъснато да се възобновяват в конкретния случай е в основата на красивата и здрава коса", обясняват експертите. Резултатите от тестовете им показват бърз растеж на видимо по-жизнени косми.
Като изложбена зала на скъпоценности, поставени на пиедестали, ще бъде оформен щандът на "Alfaparf" в Палата 2 на Международен панаир - Пловдив. По време на Италианския фестивал на красотата и прическата ще бъде представена и изцяло обновената серия "Semi di Lino" с поддържащи и стилизиращи продукти. Визията им е завладяваща с присъствието на лукс и в най-малкия детайл, обясниха производителите. В обособени арт-корнери на щанда стилисти на "Alfaparf" ще консултират и демонстрират пред посетителите начините за приложение и техниките за употреба на продуктите. Специализирани семинари те ще провеждат и в зала "България" на Конгресния център в Международен панаир - Пловдив.
Представители на всички големи брандове на изложението - от Италия, САЩ и Русия, заедно с български екипи, ще презентират през трите дни новостите си и в шоу програми на сцената в Палата 2.
Животворната сила на водата, изразена в цветове и форми на женската коса, ще бъде представена чрез колекцията "Хидросфера" на компанията "BES"-Милано. На внушителен щанд стилистите на бранда ще запознаят посетителите с последните тенденции в прическите от модната европейска столица.
Дебют на Фестивала в Пловдив ще направи и американската марка "L`anza". Фирмата е производител на луксозни продукти за коса. За класата си "L`anza" загатна още на миналогодишното издание на Италианския фестивал на красотата и прическата, а официалната й премиера бе в началото на лятото с визитата на топстилиста от САЩ Амон Карвър. На предстоящото изложение в Палата 2 щандът на "L`anza" ще бъде оформен като луксозен фризьорски салон. За първи път в дългогодишната история на Италианския фестивал на красотата и прическата компанията дава възможност на най-добрите "L`anza" салони да демонстрират и пред публика професионализма в своята ежедневна работа.
Стилизиращи продукти от Калифорния с марката "Sexy Hair" за абсолютно всички изисквания на клиентите - от леката фиксация на непретенциозна ежедневна прическа до безапелационните критерии на творците на висша мода във фризьорството, ще бъдат представени на специализирания щанд на бранда в Палата 2. Завърналият се наскоро от Лос Анджелиз стилист от българския екип на марката Владимир Атанасов ще покаже новостите в модата за косите през лятото. За презентациите на щанда ще му партнира Асен Налбантов, популярен сред арт-елита у нас с екстравагантния си стил на работа.
Фитотерапевтичен акцент в програмата на Италианския фестивал на красотата и прическата поставя и еко-разработката "InSight", създадена от компанията "Rolland"-Болоня. Новите й цветове с арганов оцветител ще бъдат презентирани във впечатляващи комбинации от стилистите на бранда. За първи път в България ще бъде представена "Космическа натурална серия". От компанията пазят в тайна и най-малките подробности за продуктите в нея, но уверяват, че са революционни. Цялостна терапия с биологични екстракти от бамбук и арган за силно увредени коси е другата новост на компанията. Щандът на "InSight" ще бъде в унисон с с еко-концепцията на стартиралия преди 2 години проект "Биосалони", които в момента са 70 в цялата страна, обясниха от "Christian Of Roma".
Представители на Академията за фризьори на "Christian of Roma", която стартира тази година, ще консултират от петък до неделя включително свои колеги – фризьори, с условията за професионално развитие и предстоящите обучения, съобщиха организаторите на Италианския фестивал на красотата и прическата.
Още от категорията
Грандиозна вечер на Brand Ambassador Awards 2024 СНИМКИ