Притесненията около коронавируса и нарастващия риск от глобална епидемия се отразиха на ежедневния начин на живот на милиони по света.
И с това се откриха няколко нови пазарни ниши на продукти с високо търсене, като един от тях са маските за лице, пише Tialoto.bg.
Как отговаря на това модната индустрия? Като ще е епидемия, поне да се предпазим красиво!
Така макар коронавирусът да не се отрази особено по време на Седмица на модата в Париж, не можем да кажем същото за другите модни столици като Милано.
Измежду красивите предложения на големите модни къщи и известни дизайнери, налагащи тенденциите за следващия сезон, се открива първият ред на зрителите, голяма част от които носят маски за лице.
И така неминуемо се сещаме за Marine Serre, която доста отдавна постави като основен фокус върху своите колекции именно маските за лице.

Седмица на модата в Париж, Снимка: Getty Images
Как можем да обобщим цялостното отражение?
Много просто – един пост на Бела Хадид от личния ѝ профил в Instagram, където тя позира с доста луксозна маска на лицето по време на поредния полет от Милано към Париж. И така като че носенето на маска на лицето започна да изглежда като нещо, което е толкова нормално, сякаш го правим от години.
Така с напредването на Седмица на модата нарастваше и често срещаната гледка, този път вече тя е доста по-модерна.
Хартиените маски вече са заменени с много луксозни такива, а голяма част от тях даже са в същия тон с дрехите ни или с поставени инкрустации, блестящи елементи, неонови цветове, прозрачни части и много, много други разновидности.
И така се превърнахме в защитени, но и много, много стилни.

Седмица на модата в Ню Йорк, Снимка: Getty Images
Как реагираха модните къщи?
Успоредно с това големите модни къщи една по една започнаха да отменят своите ревюта. Първи бяха от Giorgio Armani, които в последния момент отмениха ревюто и се насочиха към лайвстрийм излъчване. Последваха го от Michael Kors.
По ревютата в Париж липсваха много азиатски купувачи, инфлуенсъри и модели, а някои пропуснаха и ревютата в Милано.

Седмица на модата в Париж, Снимка: Getty Images
Бъдещето на модната индустрия и последиците за нея
Това, което притеснява повечето анализатори на пазарите с луксозни стоки, е бъдещето на индустрията.
Луксозните брандове регистрират загуби за над $43 милиарда, модни редактори са изправени пред логистичен проблем да се приберат по домовете си след края на Седмица на модата.
До края на събитието можем да сме сигурни в едно – все по-често ще виждаме маските за лице като доказани стрийтстайл приятели на модните икони.
Още от категорията
Виж всички
Моделът Елизабет Хърли разкри как поддържа кожата си
Акценти
Виж всички
Реконструкцията на кино „Космос" върви с интензивни темпове
Откриха жив в Пирин изчезнал преди повече от 10 г. мъж