Екипажът на АСК „Пловдив“ Георги Гераджиев/Георги Гаджев направи дебют на рали Мармарид което през следващия сезон ще присъства и в календара на Световния шампионат (WRC). Състезанието бе кръг от шампионата на Турция и част от Eвропейския рали трофей (ERT) на Международната автомобилна федерация (FIA) – Балканска зона. След някои добри времена в хода на ралито, за съжаление Гераджиев и Гаджев бяха принудени да напуснат надпреварата след серия от технически проблеми с техния Форд Фиеста R2, с който се състезаваха в клас RC4 – автомобили с един задвижван двигателен мост до 1600 куб.см.. Преди отпадането екипажът се движеше на 11-то място в генералното класиране и 2-ро в класа.
Рали Мармарис бе едно много тежко предизвикателство, коментира пловдивският пилот Георги Гераджиев. През лятото имахме проблеми с колата и участието ни до края на сезона (след последното за нас румънско Рали Молдавия Бакъу от средата на месец юни) бе под сериозен въпрос. Заминахме с една единствена цел – да се подготвим за следващата година. Още от опознаването се разбра, че ралито е направено с много усилия от страна на организаторите, а специалните етапи бяха уникални. Започнахме със силно представяне на шейкдауна (който представлява официалната тренировка преди старта), където записахме най-добро време сред автомобилите с един двигателен мост.
На първия специален етап имахме нещастието да караме на две минутни интервали и често попадахме в облак прах от предния автомобил. Ситуацията се подобри след като организаторите промениха интервалите на стартиране през три минути – темпото ни се вдигна и записахме силни времена. За нещастие обаче последва проблем с горивната помпа и колата започна на гасне в преходите между етапите. След СЕ5 усетих силна нестабилност в задната част на колата и впоследствие стана ясно, че задната лява главина е разположена в неестествено положение. При по-подробен оглед по-късно бе установено, че повредата е сериозна и няма как да продължим в състезанието. Не се отказахме от възможността да покараме и продължихме по правилата на системата „Рали 2“, която позволява на отпаднали екипажи да участват отново на следващия ден. За съжаление в края на СЕ9 колата отново загасна и за съжаление това наистина бе краят на ралито за нас. Мисля, че се представихме много силно като преди отпадането вървяхме втори в класа и първи от автомобилите Форд Фиеста R2 с атмосферни мотори до 1600 куб.см., каза още Гераджиев.