По време на награждаването на световните шампиони по мотоциклетизъм на писта снощи в Барселона, MotoGP представи новото си лого, което ще се използва от следващия сезон. Новото лого е ключов елемент в кампанията за “освежаване на бранда”, стартирана от ФИМ и Дорна.
Използваното досега лого с карирания флаг дебютира през 2002 година, през 2007 претърпя промени и освежаване, но сега отстъпва мястото си на новия знак на световния шампионат, издържан в минималистичен дизайн, избран от Дорна.
Създател на новото лого на MotoGP е Пентаграм - най-голямото независимо дизайнерско студио в света. От MotoGP обясниха, че буквата М в логото е вдъхновена от образа на два мотоциклета, наклонени един до друг в завой, О-то показва геометрията на колелата, а Т-то - пилот на мотоциклет. Дизайнът на GP пък трябва да напомня за конфигурация на писта.
Световните шампионати в Moto2 и Moto3 също получават нови лога, при създаването на които е използван същия дизайнерски език.