
Социалната мрежа Tik Tok ще е глобален спонсор на започващото на 11 юни Европейското първенство по футбол. Шампионатът беше отложен с една година заради коронавируса, което пък позволи на Tik Tok да предложи услугите си и да се стигне до сделката.
Tik Tok официално обяви, че ще е спонсор на шампионата в края на февруари тази година.
Китайската апликация за забавление, която в момента дори стигна популярността на Инстаграм ще получава права за разпространение на кадри от турнира.
Влиянието на социалните мрежи стават все по-големи и те вече стават спонсори на големи събития, които не са свързани само със спорт. Евро 2020 ще бъде най-гледаното събитие през тази година заедно с Олимпиадата в Токио.
Tik Tok е социална мрежа изцяло съставена от видео съдържание. Потребителите качват кратки видеа, а повечето видеа се следват по определен тренд. Мрежата е много популярна най-вече сред децата. Влиянието на Tik Tok е доста сериозно в последната година, особено при големия локдаун в цял свят преди година.
Основател на Tik Tok е китайската компания ByteDance и поне за момента компанията няма намерения да я продава на Фейсбук, както стана с Инстаграм, която Фейсбук купи, след като социалната мрежа, която е свързана основно със снимки придоби сериозни размери.
Шампионатът ще бъде от 11 юни до 11 юли.
Още от категорията


Трима футболисти от Първа лига ще участват на Голд къп

Вижте големите промени в българския футбол от новия сезон
Акценти






Пламна ли война срещу тепетата на Пловдив?

Търсят нови директори за пет училища в Пловдив

