Социалната мрежа Tik Tok ще е глобален спонсор на започващото на 11 юни Европейското първенство по футбол. Шампионатът беше отложен с една година заради коронавируса, което пък позволи на Tik Tok да предложи услугите си и да се стигне до сделката. 

Tik Tok официално обяви, че ще е спонсор на шампионата в края на февруари тази година. 

Китайската апликация за забавление, която в момента дори стигна популярността на Инстаграм ще получава права за разпространение на кадри от турнира.

Влиянието на социалните мрежи стават все по-големи и те вече стават спонсори на големи събития, които не са свързани само със спорт. Евро 2020 ще бъде най-гледаното събитие през тази година заедно с Олимпиадата в Токио.

Tik Tok е социална мрежа изцяло съставена от видео съдържание. Потребителите качват кратки видеа, а повечето видеа се следват по определен тренд. Мрежата е много популярна най-вече сред децата. Влиянието на Tik Tok е доста сериозно в последната година, особено при големия локдаун в цял свят преди година. 

Основател на Tik Tok е китайската компания ByteDance и поне за момента компанията няма намерения да я продава на Фейсбук, както стана с Инстаграм, която Фейсбук купи, след като социалната мрежа, която е свързана основно със снимки придоби сериозни размери. 

Шампионатът ще бъде от 11 юни до 11 юли.