От Дженоа обявиха, че ще носят специален екип за съботното си домакинство на Наполи от 17-ия кръг на Серия "А". Причината е, че на фланелките от третия екип този път ще личи и логото на популярния сериал на “Нетфликс” Squid Game.

По този начин от клуба искат да отпразнуват премиерата на втория сезон на сериала, чиято премиера е на 26 декември. За целта Дженоа ще си партнира с американския стрийминг гигант, като в предстоящия мач на фланелките на играчите ще бъде изписано Squid Game 2 под логото на основния спонсор, а на ръкавите ще бъде изобразена емблемата на “Нетфликс”.

В рекламните материали за тази колаборация се включиха четирима от футболистите на генуезци - Марио Балотели, Мортен Френдруп, Пиерлуиджи Голини и Йохан Васкес, които се превъплатиха в култовите маскирани гардове с качулки, както и в участниците в играта от сериала. От клуба също така обещават, че преди началото на съботния двубой ще има редица тематични дейности и преживявания, вдъхновени от продукцията, която се превърна в хит с първия си сезон през 2021 година.

Това не е първият любопитен маркетингов ход на Дженоа през този сезон, след като преди месец от клуба използваха легендарния кечист Гробаря като модел на своя трети екип.