От Барселона официално обявиха, че в предстоящото Ел Класико срещу Реал Мадрид тимът ще излезе със специална фланелка.
Различното в екипа на каталунците ще бъде, че на мястото на логото на основния им спонсор “Спотифай” ще се появи изображението на сова, което се свързва с канадската поп звезда Дрейк. Причината за този ход е, че певецът стана първият изпълнител, достигнал 50 милиарда прослушвания на своите песни в музикалната платформа.
“За да отпразнува първия изпълнител с 50 милиарда стрийма (пускания на песни - б.р.), Барселона ще носи OVO owl (въпросната сова - б.р.) в Ел Класико в неделя. Това не изглежда истинско, но е”, написа в Инстаграм самият Дрейк към снимка, в която позира със специалната фланелка.
От Барселона подчертаха, че хитовият певец е първият музикант, който ще фигурира по някакъв начин на тяхната фланелка, така че не е изключено в бъдеще да има и други подобни жестове към звезди от този бранш.
Спектакълът Реал Мадрид - Барселона е в неделя на “Сантиаго Бернабеу” с начален час 17:15.
Още от категорията
Спартак продължи напред за Купата на АФЛ