В мача срещу Черно море, Ботев използва LED табла вместо класическата рекламна лента около терена.
Използването на LED табла не само помогна на Ботев да подобри телевизионната картина от стадиона по време на прякото излъчване, но и успя да спечели допълнителни средства от реклама. С това Ботев беше сред 13-те клуба, които станаха партньори на компанията MBS, чието предложение за сътрудничество преди това беше отхвърлено от БФС.
Въпреки редица публикации в медиите за твърдейки обратното, Ботев се възползва напълно безплатно от LED таблото в Коматево благодарение на MBS и други партньори. Още повече, клубът спечели 8000 лв., използвайки го за маркетингови цели. Тези средства покриват и разходите за наем на голямо табло по време на домакинските мачове. По този начин Ботев не само изпълнява по-ефективно маркетинговите задължения към настоящите партньори, но и привлича нови.
Ръководството на клуба ще продължи работата си за създаване на по-добър имидж на българския футбол, както и ще се стреми към още по-високо ниво на представянето в домакинските мачове.”
Още от категорията
Трима от Ботев с повиквателни за България U16