
Цените на картите бяха увеличени. В договорите за автобусните линии няма изисквания за висок екологичен клас. В много от автобусите липсва климатизация, няма условия за хора в неравностойно положение и майки с колички, а по някои линии се движат стари коли по над 20 години. Общината намали броя на автобусите и хората висят по спирките. Интервалите на повечето автобуси в определени периоди са разтегнати до повече от 15-20 минути. Все още има цели квартали с неуреден градски транспорт. Маршрутите се одобряват от мнозинството в Общински съвет, без допитване до хората, без проучване на отделните райони. Миналия мандат беше съсипано и единственото за времето си транспортно дружество в общината - „Градски транспорт“. Дружеството беше приватизирано от общински съветник на БСП и с благословията на кмета тогава, Пловдив изгуби поредните 90 декара, автобусите и тролейбусите бяха предадени за скрап, тролейбусната мрежа и в момента продължава да се разпада.
Дани Каназирева и „Съюз за Пловдив“: Решенията ни:
1. Подобряване на градската транспортна схема след подробен и обективен анализ.
2. Проучване на пътникопотока и идентификация на зоните, в които автобусите са недостатъчни или изобщо ги няма.
3. Увеличаване на броя на автобусите с предимство в часовете, когато ученици и работещи отиват или се прибират от училище или работа.
4. Повече часове работа за градския транспорт – от по-рано сутрин до по-късно вечер
5. Преференциални пакети на по-ниска цена „една карта-няколко линии“ за работещите пловдивчани
6. Намаляване на цената на месечната карта за пенсионери на възраст над 67 години от 16 лв. на 8 лв. Това е цената на картите в София за възрастните хора. Вярваме, че и възрастните хора в Пловдив заслужават поне това.
7. Прекратяване на договорите за старите автобуси, въвеждане на задължителна климатизация в автобусите и условия за хора с увреждания. Допълване в договорите на изисквания за минимален екологичен клас евро
8. Строг контрол в спазването на разписанията
9. Създаване на т.нар. „зелени вълни“, съобразяване на светофарните уредби със спецификата на района с цел регулиране на трафика.
TrafficNews.bg
Още от категорията

"Величие" внесе вот на недоверие на тема екология


Депутатите приеха оставката на Кирил Петков
Акценти


Депутатите приеха оставката на Кирил Петков





Звезда на Ливърпул загина при катастрофа

