Бетонният мост е неспасяем! Трябва да видим какво правим след него.Така се обърна кандидатът за кмет от ЗС „Александър Стамболийски” Георги Колев към пловдивчани. Той бе провокиран от множеството изказвания на кандидат-кметовете, като всички те изтъкват в програмата си запазването на съоръжението, а реално в момента тече процедура за избор на изпълнител, който ще го демонтира и ще направи пробива под гарата.
„За премахването на Бетонния мост се изговори много, като вчера отново се изляха тежки политически послания, как ще запазим съоръжението и ще направим всичко възможно да остане там. Всички хора, които се упражняват на тази тема или лъжат, или са неподготвени. В сайта на НКЖИ се намира единственият истински отговор на тази тема и той е следният:
„ Пътният надлез се предвижда за разрушаване, без на негово място да се изгради друго съоръжение”
Процедурата за премахването на това важно за Пловдив съоръжение вече е открита. На 19 септември постъпи единствената оферта и кандидат за тази поръчка. Съоръжението пада, уважаеми пловдивчани, без значение какво ви казват и как ви го казват . Никой не го интересува как ще живеем ние.Искам да питам - какво правят държавните и общински органи по този въпрос? Защо тази информация от нас бе дълго време крита, защо ние всички се надявахме Бетонният мост да се спаси? Неспасяем е! Вече са го махнали, а ние отново ще изпаднем в един транспортен апокалипсис. Моят въпрос е кой спести това на пловдивчани, кой затаи тази информация и защо. Бетонният мост пада, дайте да видим какво правим?”, каза Георги Колев.
Изнесената информация от адвокат Георги Колев е от официалната комуникация между НКЖИ и потенциална фирма, която иска да прави съоръжението.
Тя е попитала дали фирмата изпълнител трябва да демонтира моста и, че поради липса на всякаква конкретика в документацията, задава въпроса коя фаза трябва да бъде изпълнена първа – демонтажа или пробива под гарата.
Отговорът на НКЖИ пък е бил следният:
„Възложителят няма специфично изискване в коя от обявените фази да се предвидят тези дейности”. Това се случва на фона на изявлението пред медиите на директора на НКЖИ Красимир Папукчийски, който каза, че се търси вариант, при който Бетонният мост да бъде запазен. Очевидно обаче, докато се правят изявления за пред хората, в ход е процедура за бутането на моста.
Самата обществена поръчка е на стойност от 79,8 млн. лева за реализацията на пробива под Централна гара вече е затворена,а единствената фирма подала документация за участието е консорциум, в който основен партньор е „Трейс холд груп”
Купуването и продаването на гласове е престъпление!
Още от категорията
Ерол Мюмюн обяви изключването на Ахмед Доган от ДПС