След асфалтиране, вътрешна улица в район Централен се оказа без дъждопреносни шахти. За това сигнализират читатели на TrafficNews и разказват, че преди ремонта улица „Доктор Никола Ковачев“ е била с паважна настилка. Това е малка пресечка, която свързва бул. „Васил Априлов“ и ул. „Кавала“ и минава покрай бившето кино „Гео Милев“ (Дом на железничаря). Те се опасяват, че при евентуален по-обилен валеж, улицата ще се наводни и ще заприлича на река. „При паваж дъждовната вода се поема от настилката и попива, но с асфалт водата при дъжд на практика няма къде да се оттича“, пише в сигнала до медията ни.
„Чудя се дали при ремонта не се е случило това, което преди време стана с асфалтирането на бул.”Копривщица” покрай Младежкия хълм, когато проектантите бяха забравили, че трябва да се сложат такива шахти и се наложи да ги добавят в последствие… Тогава поне се сетиха още по време на строежа, тук май ще се наложи ремонт на ремонта, за съжаление“, допълва читателят.
Репортерска проверка на място потвърди, че по протежението на улицата действително няма дъждопреносни шахти - такива има от двете страни на кръстовището с ул. „Кавала“, вероятно ще бъдат изградени и при свързването с бул. „Васил Априлов“, където все още улицата и кръстовището са в ремонт. Дали става въпрос за пропуск при проектирането и изграждането на улицата или заради нейната дъжината е преценено, че повече шахти не са нужни, а водата ще се оттича в наличните – това трябва да каже изпълнителят на ремонта.
Прави впечатление, че улицата е с изграден наклон - както от центъра към тротоарите, така и в подока двата ѝ края - възможно е този наклон да е умишлено създаден, за да не се събира вода, а тя да се оттича към шахтите в двата края. Не става обаче ясно как водата ще преодолява допълнително изградените на няколко места подстъпи за автомобилите към дворовете и гаражите по улицата, където бордюрите са високи и лек автомобил не може да се качи. Не е ясно и дали ако улицата е проектирана по този начин, как този дизайн ще се спазва в бъдеще при евентуални бъдещи ремонти на настилката.
Улицата е реновирана по проекта за пробива под Централна гара. Под асфалтовата настилка е изградена водопроводна мрежа. Възложител на проекта е НКЖИ, а изпълнител – Трейс Груп.