
От края на миналата седмица тежка техника отново работи по пробива под Централна гара. Багер запълва с камъни образувалата се голяма кална локва в края на подхода откъм бул. „Васил Априлов“. След като бъде застлан със слой чакъл и бъде оформена рампата, тежката машина ще продължи с изкопа по сaмия пробив.
Припомняме, че издълбаването на земната маса под Централна гара в Пловдив беше спряно, а строителите извършваха укрепителни и други дейности по вече готовия подземен участък. Тези дейности продължават и към момента, научи репортер на TrafficNews.
За да може да се завърши пробивът и двата края да бъдат свързани, изгребването на пластовете ще продължи, но този път откъм „Васил Априлов“. Така строителите ще се срещнат под земята, за да продължат работата по изграждането на подземната инфраструктура.
„Не може със сигурност да се каже кога ще се случи това, всичко зависи от скоростта на прокопаване. Но очакваме това да е скоро“, заяви пред медията ни инж. Николай Иванов, ръководител на проекта от "Трейс Груп Холд".
Паралелно с тези дейности продължава и изместването на ВиК колектора и другите комуникации под тротоарите и локалните платна на Васил Априлов. Амбициите са локалните платна на булеварда за връзката им с кръговото на Централна гара да бъдат пуснати за движение за 6 септември, а под самия пробив – до края на годината. Дотогава трябва да бъде разрешен и проблемът с пътните развръзки в кв. „Южен“.
Още от категорията

Напредва строителството на новата ДГ в Кючука, вървят процедурите и за останалите забавачки в Пловдив

Предимно облачно, но топло днес в Пловдив
