Проблемът със системата за онлайн банкиране на банка ДСК продължава, като множество пловдивчани сигнализираха за това и отбелязаха, че са притеснени за парите си. По думите им сумите по сметката им олекват заради транзакции, които те не са правили.
От ДСК съобщиха в сайта си, че има проблем с плащанията. В съобщението се посочва, че има "техническа неточност след обработка на картови трансакции". Клиенти съобщават за дублиране на транзакции. Тоест ако някои от клиентите са направили транзакция от 100 лева, от сметката им са изтеглени общо 200. Банката заявиха, че всички пари ще бъдат възстановени, но не е ясен срокът , в който това ще се случи. В съобщението се посочва, че има "техническа неточност след обработка на картови трансакции".
По думите на нашите читатели вече не може да се влиза и в онлайн платформите, правят се осчетоводени по два пъти транзакции и няма никаква връзка с банката. Те споделиха, че проблемите са започнали още на 13-ти юли и до днешна дата няма подобрение и те не могат да използват картите си за различни плащания.
При опит да се влезе през мобилното приложение, системата "мисли" няколко пъти, след което изхвърля потребителя и му дава, че има „Грешка”. На някои потребители не се зареждат и наличностите по карта и направените транзакции.
Още от категорията
Две сестри се срещат за първи път след 50 години, разбират за връзката си случайно от... ДНК тест