БДЖ пуска допълнителен вагон към един от влаковете по линия Карлово- Пловдив. Това се случи, след като TrafficNews отправи запитване до Български Държавни Железници по повод сигнал до медията ни, в който жена описа възмущението си от условията, с които се е сблъскала след едно от пътуванията си по линията.
Тя разказа, че месеци наред един от влаковете се е движил само с един вагон, който още от гарата в Карлово е бил препълнен с хора. Твърди, че в него са се возили тройно повече хора от капацитета му.
„Възрастни хора бършеха потта си и се тюхкаха, че всеки момент ще колабират, а правостоящите бяха повече от седналите. Да не говорим за липсата на климатик и "блестящата" хигиена. Нормално ли е по толкова натоварена линия, още повече и в пандемия, да се пуска влак само с един вагон. На всичкото отгоре, се движеше с над 20 минути закъснение”, сподели тя.
Жената коментира още, че кондукторът дори не е преминал през пътниците за билети и голяма част от хората, качили се след гарата в Карлово са минали гратис.
Изпратихме запитване до Български държавни железници. От там заявиха, че към композицията на КПВ № 82209 от Карлово за Пловдив ще бъде осигурен още един вагон с цел да не се допускат подобни неприятни ситуации като описаната в сигнала до нашата редакция.
След направена проверка за населеността във влака за периода през целия месец август, действително за дните 20 и 21 август е отчетено пренаселване с повече от капацитета на седящите места във вагона, когато след гарите Баня и в последствие Долна махала на 20 август са регистрирани 30 правостоящи пътници, а на 21 август 40 души.
От "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД се извиняват на своите клиенти за причиненото им неудобство и оценява всеки получен сигнал, тъй като най-добрият коректив за предлаганата услуга са преките впечатления на пътуващите. Именно благодарение на обратната връзка с клиентите дружеството може да събира впечатления и насоки за подобряване на превоза с железопътен транспорт, заявиха те.