Подлезът на „Гладстон” е под вода! В съоръжението има редица закъсали автомобили, а полицията не допуска коли в него. Освен натрупаната вода, на места има и върната обратна вода, която е избивала от шахтите. Течовете се виждат и по стените на съоръжението, което има нова хидроизолация. 1 час след дъжда подлезът все още е под вода. Дъждоприемните шахти за кратко бяха отпушени, но не след дълго отново бяха затлачени с листа. От останалите шахти извира вода.
„Беше страшно. Една кола закъса - водата стигаше до вратите”, разказа пловдивчанин, който останал в подлеза на „Гладстон” по време на дъжда.
Съоръжението бе открито само преди няколко месеца, след дълъг и изключително скъп ремонт за 7 млн. лева. За тези пари от фирма „Драгиев и Ко” свършиха следните работи по документи: изпълнение на нов бетон за оформяне на наклона над носещата конструкция, нова хидроизолация, полагане на нова асфалтобетонова настилка, монтиране на нови дилатационни фуги „открит" тип, ремонт на съществуващите парапети, поставяне на отводнители с тръби за отвеждане на дъждовната вода в канализацията, запълване на пукнатините, отводняване на съоръжението, подмяна на съществуващото осветление и кабелна мрежа и други.
По време на откриването, кметът Иван Тотев се застрахова, че е възможно подлезът да се наводнява заради особеностите на ВиК мрежата в „Централен”, но каза, че няма да е „като преди". Е, подлезът от дълго време не помни толкова вода, а на практика с тази сума , съоръжението се превърна в най-скъпия басейн.
Подлезът по време на дъжда:
Още от категорията
Погребват загиналия от лавина сноубордист в родния му град