
Пловдивската пожарна и Община Пловдив дават старт на Седмицата за пожарна безопасност с нетрадиционна кампания на LED екрани и билбордове. Всяка от петте различни визии започва с горещ въпрос, който провокира минувачи и водачи по възлови улици и булеварди в града, да се замислят за своята отговорност, свързана с пожарната безопасност.
"Интернет пространството и съществуването на множество публични групи в социалните мрежи е огромно изкушение за снимки и публикации на произшествия – пожари, катастрофи, паднали клони върху автомобили, бедстващи или нуждаещи се от спасение живи същества. Но замисляте ли се, че ако първо подадете сигнал на тел 112, може да спасите човешки живот или да предотвратите беда?!", пишат от пожарната.
Кампанията е насочена и към грижата за една от най-уязвимите групи – възрастните хора.
"Препоръчително е да обезопасим отоплителните и нагревавателни уреди, които те ползват и да поддържаме непрекъсната връзка с тях, защото безопасността им е наша отговорност. Средногодишно в област Пловдив възникват над 700 пожара в жилищни домове. Ето защо е добре да помислим за застраховка на дома си. Над 90 процента от загиналите и пострадали хора са при пожари в жилищни домове. Пожароизвестителните датчици и пожарогасителите са безценен помощник до идването на огнеборците", допълват от пловдивската пожарна.
Седмицата на пожарната безопасност обхваща периода от 08 до 14 септември.
В рамките на инициативата ще бъдат реализирани и множество събития, посветени на правилата за безопасно поведение при пожари, бедствия, инциденти и промишлени аварии. Община Пловдив и РДПБЗН Пловдив напомнят, че безопасността е преди всичко лична отговорност.
Акценти
Виж всички







Един личен лекар в Пловдив обслужва средно над 1500 пациенти
