Знаете ли как пловдивчани се прибират вечер от работа? Отговорът е- трудно. В 17 часа мощен рев на клаксони оглася колелото на Водната палата. Краят на опашката по бул. "Марица" в западната част стига някъде до сградата на УХТ.
Автомобилите минават през моста на Марица със скоростта на мравки. Мнозина от водачите, които се опитват да завият от бул. "Цар Борис Трети Обединител" по бул "Марица" на запад, в последния момент разбират, че левият завой от днес също е забранен.
В сряда , след като бе направена първата копка на пробива под Водната палата, движението в източната част бе ограничено. Днес от община Пловдив съощиха, че след среща между зам. кмета Тодор Чонов и представители на на Пътна полиция, общинското предприятие „Организация и контрол на транспорта“ и фирмата изпълнител, се забранява левият завой от кръговото кръстовище до Водната палата към бул. „Марица-юг“.
Целта е да се облекчи движението като се отпуши основния трафик по ЦБО. От общината обещаха, че в час пик сутрин и надвечер в делнични дни пътни полицаи ще регулират движението.
Днес в пиковия час между 17 и 18 часа полицаи не се появиха, а изнервени шофьори настояха кметът или заместниците му да дойдат на кръстовището да регулират движението.
"Това не може да продължава така. Отнема ми повече от час да се прибера", оплака се пловдивчанката Деница Николова, която работи на Карловско шосе, а живее в Кючук Париж.
Затрудненията в придвижването предстоят. Все още далеч не всички ремонти на улици са стартирали.
През следващата седмица в Пловдив официално ще бъде даден старт на един от големите проекти за града - Южния обходен колектор. Първа копка ще бъде направена на 11 октомври, като стойността на проекта е за над 100 млн. лева, а в него попадат редица основни пътни отсечки в „Западен”, „Южен” и „Тракия”.
Още от категорията
Емил Русинов: Очакваме проект за ключова улица, която да облекчи трафика с излаз към Цариградско шосе