Опашки се вият всеки ден пред един от клоновете на ЕВН в Пловдив. Става дума за този, намиращ се в МОЛ Пловдив.

Хора чакат с часове, за да входират жалби или молби, свързани с различни казуси от компетенцията на електроразпределителното дружество.

Само два са офисите на дружеството под тепетата, в които извършват услуги и консултации, свързани с доставките на електроенергия и топлоенергия. Според читатели на TrafficNews ежедневно се вият опашки пред клона, намиращ се в търговския център.

„Повече от 2 часа чакам днес, а вчера – 1 час и 30 минути и то без да ме обслужат. Само две гишета работят от всичките 5 обявени в страницата на ЕВН. Налага ми се да си взема отпуска утре, за да се върна отново и да си свърша работа”, оплаква се пловдивчанин.

Той е представил и снимки, направени пред офиса в МОЛ Пловдив, около 16:00 часа.