„Откакто линия 10 е при друг превозвач имаме над 99% изпълнение на курсовете”, похвали се зам.-кметът Тодор Чонов преди по-малко от седмица. Месеци и три анекса трябваха на градските власти най-после да вкарат в графика една от 29-те автобусни линии на Пловдив, която бе известна като „призрачната линия” на Пловдив.
Докато обаче зам.-кметът, ОКТ и Община Пловдив гледат данните от джипиесите и изразяват задоволството си от „промяната”, реалността се стоварва върху пловдивчани. След като линията бе дадена от Веселин Дошков на Петков Ангелов, единственото положително нещо е, че има повече автобуси, но комфортът, а и редовността все още не са в тази графа. Читател на TrafficNews ни изпрати кадри от вече непразничния, но учебен 16 септември и разказа преживяването си:
„Искам да изразя възмущението си от линия 10, която е една от най-използваните. На 16.09.2022 в периода от 6:15 до 6:41 сутринта чаках въпросната линия на спирката на „Форума”, като за изненада се появи щъркел. Докато пътувах, автобусът беше празен, но когато пристигна на спирката до стадион „Ботев”, се превърна в „душегубка”.
Според мен през този голям интервал трябва да пуснат по-големи автобуси, но явно никой не се интересува от удобството на пътниците. Трябва да има по-голям контрол какви автобуси се движат, особено в час пик и дали отговарят на съответните договори”, пише нашият читател .