
Задава се нов провал с намирането на постоянни превозвачи по линиите от областната транспортна схема от квотата на Община Пловдив. В поредната обществена поръчка за намиране на изпълнител по 17 позиции, на цели 7 от тях няма нито един кандидат. Това означава, че под риск е изпълнението на услугата и въобще транспорта до десетки населени места от административния център в лицето на Пловдив.
Без нито една оферта е и автобусната линията между Пловдив, която минава през село Труд до Строево. През тази позиция се предвиждаха по 6 курса между населените места, но нито една фирма не се е явила. Протести на жителите на селата около Пловдив имаше именно за проблема с транспорта, освен по линия 1, така и за тази позиция от областната схема.
Кандидати няма и за двете линии от Пловдив до Богданица, едната, от които е през Моминско. До един от най-големите градове в областта - Първомай също няма оферти. Едната линия е през Градина, а другата през Асеновград. Останалите линии, които очевидно ще продължат да бъдат без постоянно договори са до Чехларе, Златосел и Оризаре.
За останалите 10 позиции има подадени документи от автобусни фирми, като впечатление прави ,че най-много са от „Хеброс бус”. Някогашният водещ превозвач в Пловдив и областта, бе хвърлил бялата кърпа и се отказа от редица договори за превоз на пътници. Към фирмата на Веселин Дошков имаше постоянни оплаквания за пропуснати курсове и лоша услуга. По 4 маршрута почти сигурно „Хеброс бус” ще изпълнява курсовете, освен ако няма проблеми с документацията. Единствено този превозвач е пуснал оферта за курса до Розовец, Хисаря, Карлово и Старосел.
За останалите позиции „Хеброс бус” е в конкуренция с „Детелина Дрита” за автобусите до Асеновград, а до Марково с „Едитурс 99” до Марково, както и до Храбрино. Последната фирма е подала самостоятелно оферта за курсовете до Искра, а маршрутът Пловдив - Кричим е поискан от „Меритранс 2022”.
Очаква се до месец да има избрани изпълнители по позициите, а след това да се чакат жалби в КЗК. Обичайно Веселин Дошков жали всичко до край по позициите, на които не е избран. Така бе и с последната поръчка, която над 6 месеца се въртя в КЗК и съдилищата, а накрая бе прекратена. За останалите 10 позиции, за които няма кандидати, трябва да се направи нова обществена поръчка.
Победител по отделните позиции се определя по формулата 60% цена билета и 40% възраст на подвижния състав.
Още от категорията
Виж всички
Хиляди родители с петиция за камери в яслите и градините след случая в Каблешково


Акценти
Виж всички

Подписаха първата фаза от плана на Тръмп за Газа


Израелски филм предизвика скандал на кинофестивал в България





Темите на Traffic News
