Без почивен ден продължава работата по Бетонния мост „Тодор Александров“. След като бяха изградени кофражите на моста, вече се нареждат плочки по оформените тротоари от двете страни на съоръжението, а между плочата на повдигнатия участък и подходите се запълва с уплътнение от строителни материали, за да може да се преодолее денивелацията. Въпреки студеното време, работниците са на обекта, за да могат да изпълнят всичко в срок.

Тротоарът от западната страна е почти готов, хвалят се строителите. Бетонът е налят, плочките са почти наредени. Те вече подготвят арматурата от източната страна, за да може и там да се налее бетон и сложат плочки. Въпреки почивния ден, не им липсва ентусиазъм и бързат да приключат работа, за да спазят обещанието си пред пловдивчани.

Най-късно в първите дни на декември ще се пристъпи към полагането на асфалта. Предвидени са три пласта, около 30 сантиметра, положени така, че да осигуряват здравина за натоварването, което поема мостът, както и настилката да е устойчива заради температурните амплитуди. Първият слой е плътен асфалтобетон, над който се полага биндер, а най-отгоре – асфалтова смес, каза техническия ръководител на обекта.

Пред TrafficNews.bg ръководителят на проекта инж. Николай Иванов от „Трейс Холд Груп“ потвърди, че работата както отгоре, така и под моста, се движи по предварително изготвените графици. „И към днешна дата няма обстоятелство, което да забавя процесите“, допълни той. До дни ще бъде пуснато движението на влаковете отдолу, а в края на следващия месец - и движението по моста.

Тестват преминаването на влакове през Централна гара, стартът – до края на месеца ВИДЕОЧетирите коловоза, които са изградени, са вече свързани с тези на гарата