Въпреки  преобладаващите негативни сигнали спрямо пловдивските шофьори на градския транспорт, очевидно е останал лъч надежда. Оказва се, че има водачи на автобуси, които поздравяват своите пътници и помагат на майките с колички. Един от тях е  шофьорът на линия 21  Г-н Емин, който приятно е изненадал пловдивчанка със страхотното си държание към пътуващите. Жената публикува пост във Фейсбук страницата „Забелязано в Пловдив”, с който иска да изкаже благодарности към шофьора, който й е помогнал, за да качи количката си в автобуса. 

В разказа си тя споменава, че за първи път вижда шофьор, който се държи по този начин. По думите й не само, че й е помогнал, но  е поздравявал всеки пътник с "Добър ден!", "Заповядайте билета!", "Бихте ли седнали?"- Нормални неща, които повечето шофьори избягват да казват.

Разказът  на възхитената жена:

„Имало и такива шофьори в Пловдив! На 29.06.23г. за първи път от 6 месеца (защото от толкова съм майка с количка), ми се случи нещо, което породи искрено възхищение у мен. Всеки ден ползвам градски транспорт, но за първи път шофьор идва да ми помага да кача количката си, а след което да е сваля на желаната от мен спирка.

Обикновено разчитам на Божията помощ или на тази, на възпитани добросъвестни граждани, защото всеки седи на седалката  си и не смее да стане да помогне на младата майка, за да качи количката й.Да не говорим за шофьора, който от трона си не става и само гледа на огледалото за задно виждане, дали съм се качила и да тръгне.

Но имало и изключение, за първи път такъв вежлив шофьор и обслужване присъщо за "Столица на културата". Не само, че помогна на мен с количката, но и поздравяваше всеки с "Добър ден!", "Заповядайте билета!", "Бихте ли седнали?"... Неща, които звучат нормално, но никой шофьор не ги прави.
Затова пиша този пост, за да изкажа искрените си благодарности на този човек г-н Емин - шофьор на автобусна линия 21.

Г-н Емин,
Респект! И едно голямо БЛАГОДАРЯ! Вие сте пример за едно истинско английско обслужване в Пловдив, дано колегите Ви последват вашия пример!”