Пейките, поставени по меко казано странен начин на върха на Младежкия хълм, вече изглеждат по различен начин. Част от тях бяха обърнати и вече хората, които ги ползват, виждат друго – красотата на Пловдив.
Припомняме, че за своята 25-годишнина най-големият хипермаркет в Пловдив – „Метро” проведе свое събитие на върха на Младежкия хълм. Похвално те дариха пейки, които обаче бяха сложени – с гръб към Пловдив. Логично и в този им вид – никой не ги ползваше по предназначение. Хората, които се изкачваха на върха сядаха или на гърбовете на пейките, или на каменните огради.
В крайна сметка инвестицията от „Метро” вече заслужава голямо браво, още повече след като са по начин, който да могат да се използват.
Освен обаче социалната отговорност на бизнеса към тепетата, Община Пловдив също трябва да обърне внимание към тях. Особено Младежкият хълм, който макар и най-високо извисяващ се, той е най-малко обновяван и облагородяван през последните десетилетия.