Неприятна миризма на канал и фекалии се носи из целия квартал около затворената заради пробива под Централна гара в Пловдив част на бул. „Васил Априлов“. За това сигнализират читатели на TrafficNews, като се оплакват, че освен неудобството заради затворения булевард, сега са принудени да търпят и силната воня.

В момента откъм бул. „Васил Априлов“ се изгражда новият водопровод и се правят сградните отклонения за канализация и водоптовод. Паралелно с това работниците са започнали разбиването на стария канализационен колектор на булеварда. Oттам идва и неприятната миризма. Това потвърди за медията ни инж. Николай Иванов от Трейс Груп Холд, ръководител на проекта.

Паралелно с водопровода, се работи и по изграждане на новата тръбоканална мрежа за кабели с ниско и средно напрежение. Именно затова в момента преминаващите по обезопасените маршрути пешеходци виждат голям брой кабели, които стърчат отвсякъде. За да бъдат прекарани кабелите от източната страна на булеварда, корените на дърветата, които бяха отсечени при започването на работата, са извадени и струпани на големи купчини.

Прави впечатление, че земната маса за подстъпа към пробива все още не е изгребана. „В момента се създава организация, като от отази седмица ще започне изгребването, за да се оформи подстъпът“, допълни инж. Иванов. Тежката изкопна техника вече е в обекта, видя репортер на TrafficNews.

Припомняме, че в момента прокопаването под Централна гара е спряно, а работниците извършват други дейности, свързани с вътрешната конструкция във вече прокопания под земята участък, а пълното прокопаване ще бъде направено през следващия месец. Остават около стотина метра, за да се свържат двете страни, а през това време ще се оформят 110-те метра подход от северната страна.

Спряно е прокопаването под Централна гара в Пловдив, други дейности по проекта са по-приоритетниПаралелно се работи и по останалите компоненти на мащабния проект

Дрон показа напредъка на работата по пробива под Централна гара в ПловдивОчаква се проектът да бъде готов до края на календарната година

Цената на пробива под гарата набъбна с още 7 млн. лева, договорът с „Трейс” вече е 133 млн. леваТова е четвърто индексиране на стойността на големия инфраструктурен обект в Пловдив