Абсурдите в градския транспорт на Пловдив продължават и стават все по-нелепи. Читатели на TrafficNews редовно сигнализират за проблеми с градските линии в града. Особено в летния сезон, когато транспортът трябва да е най-редовен и оборудван с климатици, се случва точно обратното.
Поредният сигнал е свързан с хитростите, които транспортната фирма прилага, за да не бъде санкционирана от общината заради неработеща охладителна система. Става въпрос за линиите 4 и 99, в които климатик се включва само с наближаването на Центъра, около ПУ и Тунела, защото вероятно там се проверяват от съответните органи.
Читателят, сигнализирал за тази практика, допълни също, че вече цяла седмица шофьорите на съответните линии се опитват да „заобиколят” правилата. Изразено бе и възмущение относно факта, че много от шофьорите пропускат определени спирки и дори курсове, а хората чакат в едни от най-топлите дни на годината.
В тази връзка бе подаден и друг сигнал, свързан този път с линия 29. Повече от половин час пловдивчанка чака на спирката на Централна гара посока "Смирненски", но автобус така и не се появил. Качила се на номер 26, в който миризмата била непоносима, цитираме: „ ЕДНО РАЗДРЪНКАНО И СМРАД НА ПОТ 26.”
Припомняме, че медията ни направи експеримент колко градуса показва живакът в автобусите на градския транспорт и в кои от тях има работещ климатик. Оказа се, че повечето нямат действащи охладителни системи, а температурите вътре са по-високи дори от тези отвън.
Особено в летния сезон е недопустимо да се чака прекалено дълго на жегите и да се пътува в автобус, пълен с хора и без охлаждане. Не само, че е нездравословно за пътуващите, но и за шофьорите.
Още от категорията
Прокуратурата не е съгласна с гаранцията на петролния бос Живодар, пусна протест