Луксозни прозрачни сфери като палатки, но с далеч по-голям лукс, мултифункционални легла, които се превръщат в офис бюро, място за гледане на телевизия, ядене и почти всичко, което можете да си представите - това са само част от луксозните, но изглежда и достъпни предложения за живот в условията COVID-19.
Все по-често подобни оферти се появяват из дигиталните канали. Онлайн рекламата стана един от най-силните механизми за промотиране на стоки и услуги през последните години. Не случайно при нея много лесно може да се проследи какви са новите тенденции на пазара, предлагани на потребителите. Това може да се види по спонсорираните публикации на гиганти в онлайн търговията като AliExpress, Ebay, Amazon, но и като забраните така наречените "релевантни реклами", т.е. такива пораждащи се от вашите търсения или онлайн за дедени личностни характеристики, като позволите на алгоритъма свободно да ви предложи това, което счита, че най-много ще се търси.
Така отчетливо се забелязва предлагането на стоки, които да ни позволяват да се адаптираме към живота в изолация. На първо място това са мултифункционални мебели, които всъщност съчетават новите роли на човека в дома му. За много от хората домът се превърна освен в място за живот - сън и отглеждане на семейство, така и офис, място за отдих и забавления, място за спорт, класна стая и т.н. Тук място намират легла, които имат кътове за лаптопи, за писане, вградени таблети и облегалки и т.н. екстри. Подобни видове мултифункционални дивани също доминират предлагането.
По тази личния разпространени са и всички технологични джаджи, които улесняват живота ни - от роботите прахосмукачки до датчиците за прозорци, които преценяват времето и се затварят сами при дъжд или студ. Предлагат се и най-различни помощни средства за работа - като поставки за дивани и легла за лаптопи, таблети и телефони, гласово включващи се осветителни тела и др. Домашни потреби също са на мода, за да улеснят бита на своите притежатели.
Особено място обаче е отредено на пособията за открито - от люлки за тераси и дворове, през прозрачни сфери, в които се разпростират спални до сглобяеми къщи и контейнери, които представляват възможност за създаване на дом в отдалечени терени почти без усилия. Мнозина стигнаха до заключение, че социалната изолация е по-поносима, ако е сред природата, а не на 9-тия етаж на мастодонт в града. Сглобяемите къщи са лесен и евтин вариант за създаване на вила върху собствен терен, а други по-временни съоръжения са вариант особено за лятото за прекарване на време сред природата.
В цялост концепцията е, че потребителите ще се обърнат към варианти да подсигурят домашните си условия, да подобрят средата си и да я направят по функционална, като част от тези, които имат възможност, ще обмислят живот извън града.
Още от категорията
НАТО и ЕС изграждат Дунав мост 3