Испанската фирма „Индра“, която въведе системата за градски транспорт в Пловдив, спази ангажимента си към Община Пловдив. От понеделник в Организация и контрол на транспорта работи един от най-добрите технически екипи на испанците, за да отстранят дефектите в системата.
„Четирима души са от Испания, които работят съвместно с колегите от ОКТ, както и българското звено на „Индра”. Когато приключат с тестовете и излязат с доклад, ще анализираме състоянието на системата и ще видим как да подходим. Тогава ще дадем и повече информация”, заяви зам.-кметът по транспорт Тодор Чонов пред TrafficNews.
Припомняме, че градските власти проведоха работна среща с висшия мениджмънт на фирмата, която усвои 20 млн. лев по Транспортния проект. Тогава стана ясно, че те не знаели за проблеми със системата и това, че голяма част от компонентите й не работят.
Причина за незнанието на „Индра“ за проблемите е късането на нишката при предаването на информацията между отделните й звена. Оказва се, че имало времеви периоди до един месец, в който от фирмата не отговаряли на община Пловдив за различни повреди, които възниквали по системата за таксуване и електронните табла.
След последната среща от „Индра” са поели ангажимент цялата система да бъде въведена в пълната и производителност. Това обаче трябва да се случи до края на годината, тъй като до тогава изтича гаранционната поддръжка на системата, според договора, който е подписан.
Още от категорията
50-годишен, пострадал при трудова злополука в Благоевград e транспортиран с въздушната линейка