Twitter изпраща тази кошмарна година с кампания „извън дома”, която се опира на идеята за „чуруликане през болката“(“tweeting trough the pain”). В основата на кампанията е разпростраяването посредством билбордове на едни от най-забавните, саркастични и иронични туитове посветени на 2020година.

Интересното е , че  публикациите са съвсем истински. Потребители просто са  избрали хумора, за да се справят с невлите, които тази година ни стовари.

 Според  статистика на платформата,  има повече от 6 милиона туитове посветени на 2020, от които те са избирали.

„На фона на всичко, което се случи тази година, ние сме развълнувани да засилим хумора и лекотата, които хората внесоха в Twitter.  Това са туитовете, които ни свързаха и повдигнаха настроението ни “, заяви Робин Тилота, директор маркетинг в Twitter.

Днес социалната платформа започна да пуска билбордове, стенописи и други, разположени в  Ню Йорк, Лос Анджелис, Филаделфия, Сан Франциско и Оукланд.

Ето и част от най-оригиналните публикации в социалната мрежа : 

"Преди да се съглася с 2021-ва, първо трябва да разбера какви са правилата и условията" 

"2020, отбий и ме остави тук, ще продължа пеша" 

"Оставям за 2020 най-лошия коментар" 

"Не посрещам 2021-ва преди да съм изгледал трейлъра ѝ" 

"От 2019-та преминахме в 2021-та - не познаваме тази година"

"Ако 2020-та беше човек, то тя щеше да е бившия ми"

"Правило номер едно праз 2021-а : НЕ ГОВОРИ ЗА 2020-ТА"

"Нямам търпение да кажа - това беше толкова в стил 2020-та"

"Скъпа 2021, 
моля те, не казвай на 2020 - подръж ми бирата. Моля те. "

"Невъзпятият герой на 2020: 
спортът"