Сериалът „Squid Game” е на път да се превърне в един от най-гледаните сериали на Netflix за всички времена. Кървавата южнокорейска драма представя хора, които имат нужда от пари и са поканени да играят в поредица от детски игри, които са на живот и смърт.
Играта се провежда на мистериозен остров с 456 участници, които трябва да се състезават в 6 игри, типични за децата в Корея. Победителите продължават в надпреварата, а загубилите се прощават с живота си. С всяка една смърт наградният фонд в играта се увеличава, а накрая печели само един.
Сериалът дебютира на 17 септември и се превърна в моментална сензация, която се изкачи до върха на най-гледаните издания на Netflix и генериращи мемета в социалните мрежи в над 90 държави в света.
Създателят на сериала Hwang Dong-hyuk, сподели че се е вдъхновил от игрите, които е играл в собственото си детство, и поддържа правилата прости, за да може шоуто да се съсредоточи върху героите.
„Изобразените игри са изключително прости и лесни за разбиране, това позволява на зрителите да се съсредоточат върху героите, вместо да се разсейват, опитвайки се да тълкуват правилата.", сподели той.
Голяма част от популярността на сериала се дължи на приложението Тик-Ток, в което хаштагът #SquidGame е използван в над 22,8 млрд. публикации и буквално за часове беше във for you, в профилите на потребителите.
Поради големия интерес към първия сезон, вече започнаха преговорите за по-ранното заснемане на втори сезон, който определено ще се чака с нетърпение.