Италианският всекидневник с най-голям тираж "Кориере дела сера" помести като платена реклама на цяла страница писмо, в което "съпруг рогоносец" разобличава изневерите на съпругата си.
Писмото е подписано с името Енцо и започва с думите: "Любов моя, за теб бих се подложил на всичко и ти го знаеш. Ти обаче би се подложила на всички. Винаги съм се стремял да закрилям нашата любов. Ти обаче я съсипа. След седем години брак искам да разкажа на цяла Италия за твоята позорна изневяра".
По-нататък предполагаемият носител на съпружески рога се впуска в подробности как за първи път видял жена си Лучия да се целува с друг мъж в кола точно пред любимата им сладкарница.
След това продължил да я следи и установил, че всеки вторник, отреден за "вечеря с приятелки", Лучия всъщност ходела на "галантни вечери", а часовете пред компютъра били прекарвани в чатове със събеседник, който се подписвал като "истински мъжкар".
"Нашият брак приключи. Няма да се върна обратно. Ти сбърка и не ме е срам да разкажа на цяла Италия за тайния живот на моята перфектна женичка. Даже отворих страница във Фейсбук, наречена "твоя бивш съпруг". Аз и ти ще се видим в съда," завършва обвинителното писмо на измамения съпруг.
Съпругата Лучия не му остана длъжна и още в следващия брой на "Кориере дела сера" се реваншира с отговор също на цяла рекламна страница.
"Любов моя, както винаги трябваше да те наричам, защото за теб обръщението на име означава спазване на дистанция. Твоето писмо не е жест на любов, а на отчаяние и го правиш, когато си разбрал, че всичко си провалил с твоя егоизъм. Поиска да кажеш на цяла Италия, че съм ти изневерила - вярно е, направих го. Направих го, защото ти не беше повече онзи, за когото се омъжих.Бяха ни достатъчни 90 дни, за да се влюбим и, както се вижда, само няколко реда, за да се разделим. Ти стана арогантен и започна да се съревноваваш с мен с цялата си поза на мениджър с успешна кариера," контраатакува Лучия.
Следват жалвания, че пет години го моли да имат дете, да сменят жилището, поне веднъж да прекарат уикенда извън града.
"После срещнах, твоя шеф Макс и се родих отново. С Макс можех да прекарам онзи живот, за който винаги съм мечтала. После станах егоист и реших веднага да изживея всичко с него, без да започна с теб разговор за раздяла. Важното за теб е с този елементарен жест да се представиш за жертва, като ме лепнеш на първа страница като някакво чудовище. Да не говорим за това какво трябваше да прочета на страницата "твоя бивш съпруг" във Фейсбук, която ти отвори, за да разкажеш историята на цяла Италия. Добре, иди сега и виж какво аз съм написала! И ти, Енцо, не си ангелче. Ако ми се искаше да се разровя в нашето минало, кой знае какво щях да открия за вечерите, когато казваше, че отиваш да играеш ръгби, а се прибираше отпочинал и усмихнат. Мислиш, че не различавах парфюма на твоята секретарка?", завършва обвинението си Лучия.
Стилът и съдържанието на двете писма, както и начинът на тяхното огласяване, предизвикаха доста съмнения. Запознати твърдят, че всичко това е трик на рекламна агенция, свързан с лансирането на риалити шоу под надслов "Висша изневяра" - игра на думи с италианската правна формулировка "висша измяна", с която се обозначава престъплението "държавна измяна"
TrafficNews.bg