Mнението, че продуктите на Apple са надценени, се потвърждава от проучване на UBS сред потребителите в развитите страни – САЩ, Великобритания, Китай, Германия и Япония. Само една пета от анкетираните смятат, че продуктите на Apple си струват парите. Компанията от Купертино е накрая в списъка по този показател. За сравнение, цените на Samsung са справедливи, според 48% от участниците в проучването.

Вярност към марката Apple декларират 29% от анкетираните, докато Samsung има много по-висок резултат – 35%, въпреки проблемите с фаблета Galaxy Note 7. Марката Apple предизвиква асоциация с луксозните продукти при 30% от анкетираните. И тук Samsung има преднина, макар и само с 1% – неговият показател е 31%.

49% от анкетираните се доверяват на марката Apple, а 45% – на Samsung. Накрая, 48% считат, че Apple предлага висококачествена продукция, срещу 53% за Samsung, коeто e най-високият показател, пише technews.bg. Като цяло, резултатите от проучването показват, че отношението към Apple се е влошило, в сравнение с предходната анкета.

Още новини четете ТУК

TrafficNews.bg