Не само силният пол има класация на любимите мъжки джаджи. Дамите също имат свои любими женски играчки.
Ако трябва да направим финансов паралел между "ин" и "ян" предметите, то везните ще бъдат наклонени в полза на мъжете. Доказан факт е, че техните играчки са по-малко на брой, но значително по-скъпи от тези на дамите. Причината е психологическа. Мъжете могат да имат едно нещо, стига то да е качествено и скъпо. Дамите трябва да притежават много и различни неща, дори и да са по-евтини. За тях това е вид шопинг терапия и колкото по-често се практикува тя, толкова по-добре. Или иначе казано, тук максимата на Мечо Пух "Колкото повече, толкова повече" работи в пълна сила.
Ето защо Kaymu.bg събра част от най-желаните женски играчки, в световен мащаб: На първо място се нарежда луксозния мобилен телефон. Розово Бентли с инкрустирани диаманти е на второ място, като цената дори не се знае каква е. Третото място е за коженото палто, а кутията за хляб от 24 каратово злато на предпоследно място, следвана от сервиза от бяло злато.
За младото поколение дами, няма нищо по-любимо от моден аксесоар за мобилните им телефони. Калъф с камъни, тапа за слушалка с цирконии или пръчка за селфи. Според проведено проучване на Кaymu, дамите между 20-30 години, харчат средно на месец между 20 и 50 лева за своите мобилни играчки.
Дамите, от 30 до 40 годишна възраст, харчат предимно за хитри "домакински играчки" или за скъпи чанти и обувки, а понякога и за двете. Те отделят на месец сума около 200 лева като я инвестират разумно в нещо, което ще ползват дълго време или би улеснило ежедневието им.
Дамите над 40 години са склонни да харчат най-вече за разкрасителни уреди, техника и автомобили. Това са представителките на женския пол, които са с натрупан житейски опит и осъзнали важността да се чувстват добре в кожата си, за това те си угаждат най-много.
TrafficNews.bg