
Ежегодното модно шоу на Victoria's Secret, известно с инкрустираните си с бижута-сутиени и супермодели с огромни ангелски крила, се сбогува с телевизионния ефир, информира „Ройтерс”, цитирана от БТВ.
Причината е, че компанията-майка „Л Брандс“ иска да развива бранда, а в това се включва промяна на концепцията. Те съобщават, че чрез спиране на излъчването ще преобърне идеите на бизнеса си.
„Решихме да преосмислим традиционното модно шоу на Victoria's Secret. Гледайки напред, не вярваме, че телевизионното излъчване е правилната форма на представяне", се казва в съобщение, изпратено до служителите от главния изпълнителен директор Лес Уекснър.
Решението е вследствие на нарастващата критика към телевизионното предаване, в което участват модели като Джиджи Хадид, Кендал Дженър, Алесандра Амброзио и Лили Олдридж, дефилиращи в оскъдно бельо – колкото секси, толкова и недосегаеми.
Телевизионната аудитория на шоуто спадна през последните няколко години.
Декемврийското шоу през 2018 г., излъчено по ABC, беше наблюдавано от 3,3 млн. американци, в сравнение с 12 млн. през 2001 г., когато за първи път е излъчено по телевизията.
Още от категорията

Дневен хороскоп за 19 юни: невероятни резултати за Стрелец, предизвикателства за Скорпион

Виена загуби титлата „най-добър град за живеене" в света

Акценти




Израел удари атомна централа в Иран

Моторист и пешеходка са в болница след катастрофи в Пловдив


Издирват жена за кражба в магазин на Главната


Ботев свиква Общо събрание на акционерите
Темите на Traffic News

Потушават бунтовете в културния сектор със 150 млн. лв.
